Актуальність і тренди в жіночій моді: в чому різниця
«Ця кофтинка неймовірно актуальна в цьому сезоні!». «Обов'язково потрібно купити таку сукню – це найгарячіший тренд року!». Ви чули коли-небудь подібні висловлювання в шоу-румах або від своїх подруг? Якщо так, чи замислювалися, що спільного між актуальністю і трендами: чи є ці поняття синонімами або ж вони все ж протиставляють смисли? Зі складними, але важливими для тих, хто хоче залишатися «в темі» моди словами ми із задоволенням розберемося прямо зараз!
Що таке тренд
Це те, що модно прямо тут і прямо зараз. Тренди – швидкоплинні. Наприклад, цього літа на всіх прилавках лідерські позиції займають штани-кюлоти, кроп-топи та подовжені класичні сорочки, які носяться в багатошарових образах. Але завтра – наступного року – швидше за все, з'являться нові тренди, а цей одяг стане лише відлунням тих самих «писків» моди.
Цікаво: тривалість трендів можна градуювати за періодами. Короткочасні – близько місяця, вторинні – до пів року, і первинні (найдовші, як, наприклад, мода на жіночі широкі джинси) – до трьох років.
Що таке актуальність
Це фактор, який визначає доречність одягу незалежно від піків (тих самих трендів). Припустимо, у вашому гардеробі є довгий лляний сарафан. Чи входить він в список трендів? Ні. Чи актуальний він цього літа? Так, безумовно.
Аналогічно й з іншими елементами вашого гардеробу. Скажімо, класична жіноча блуза ніколи не вийде з моди. Її можуть доповнювати трендові аксесуари або інший одяг. Сьогодні – з косинкою на шиї, завтра – з жилетом, післязавтра – з подовженим кардиганом. Але при цьому сама основна ланка – блуза – залишиться актуальною протягом багатьох років.
Наприклад: пам'ятаєте, у свій час були популярні (читай – актуальні) приталені сорочки? Досить короткі, які часто ледь заходять за лінію талії, в смужку або однотонні. Так ось, вони – неактуальні. Але їхній аналог вільного крою буде актуальний навіть тоді, коли як такого сезонного тренду на них не буде.
Тримаємо орієнтир на правильні поняття
На які? На обидва відразу! Пам'ятайте – важливо зберігати баланс. Можна витратити місячний оклад на модні та трендові речі й залишитися з немодним гардеробом вже через кілька місяців, а можна включити в купівлі на шопінгу ті самі актуальні в усі часи речі: класичні штани, подовжений жакет, плісировану спідницю, базову білу / чорну / пісочну футболку та інше.
Цілий потік віянь і трендів обрушується на нас зі сторінок глянцю і телеекранів, частина з них стають справжніми хітами, інші – йдуть у небуття, так і не розкрившись. Як чинити? Раціонально: нехай у вашому гардеробі буде приблизно 20-30% того, що вселяє впевненість в тому, що ви встигаєте за порадами трендсеттеров, а решту простору віддайте тим образам, які може й не настільки динамічні, але виграшні – завжди!
.